Wednesday, July 12, 2017

#159


Samowyzwalacz - próba nr 2. Znów nieudana, bo za każdym razem nietrafiona ostrość - zamiast mojej zajebistej bluzki widać pana Janusza w tle :/ macie przynajmniej jakiś powierzchowny wgląd w to, co się u mnie dzieje jeśli chodzi o stylówki. Bluzka jest w drobny prążek (ostatnio pisałam o tym, jaki to jest hot trend tego lata, o TU), a oprócz tego łączy w sobie jeszcze dwa trendy: odkryte ramiona (fachowo to się chyba zowie dekolt hiszpański) i wstążki przy rękawach, które można zawiązać w kokardy. Kupicie ją tutaj




Do tego założyłam dżinsy vintage, do których udało mi się schudnąć po wielu latach, oraz nowe buty od Sixty Seven <3 Kupiłam je na wyprzedaży na zibru.com ale są już niedostępne, znajdziecie je jeszcze na stronie marki, również w kolorze srebrnym. Z butów jestem niesamowicie zadowolona: są podobne do creepersów, lakierowane, mają grubą podeszwę i super sprzączki, które nadają im trochę gotyckiego charakteru, ale pasują też do eleganckiej białej koszuli. Ekstra, co? 






blouse - Banggood (here), jeans - vintage, shoes - 67 (here), rings - Yoshop, bag - Klaudia Markiewicz

Hello everyone!

I am so sorry these photos really suck, but I can't make anything better by myself. I hope this is enough to see what a wonderful top I am wearing. It is an off-shoulder top with bows on the sleeves. I love how it combines the hottest summer trends: off shoulder, statement sleeves and stripes (I was writing about this trend lately and you can see the post here). 
In this outfit I am also wearing my vintage high waisted jeans and new 67 shoes which I really adore. They look like creepers but they have this specific goth vibe and they are suitable for more elegant outfits, too. Pretty cool, don't you think?

No comments:

Post a Comment